Handelsbetingelser


Generelle oplysninger

Diamond Art DK
Cvr.nr: 29259143
Havrebakken 1, 7323 Give
kundeservice@diamondart.dk
Mobil: 50399179

 

Betaling

Mulighed for at betale med kreditkort er under behandling.

 

Kontooverførsel:

Danske Bank

3409 12754124

 

Mobilepay:

50399179

 

Fragt

GLS:

0-5 kg:     50 kr

5-10 kg:   80 kr

10-20 kg: 140 kr

 

DAO (kun ved mindre pakker, og leveres til døren):

0-1 kg: 45 kr

1-2 kg: 50 kr

 

PostNord:

Alm. breve

0-50 gram: 10 kr

50-100 gram: 20 kr

 

Quickbreve

0-50 gram:      30 kr

50-100 gram:  40 kr

 

Fri Fragt ved køb for 700 kr.

Gælder dog ikke ved køb af udelukkende tilbudsvarer. 

 

Levering til ikke-brofaste øer og udenfor Danmark, gælder andre priser.

Send os en mail ved oplysning om priser.


Leveringstiden er 2-7 hverdage fra betalingen er modtaget til varen leveres. Op til d. 1. må der påregnes lidt længere leveringstid.

 

Er pakken beskadiget ved modtagelse, ser ud til at være brudt op eller andet, skal dette noteres og underskrives af fragtmand. Billeder sendes før og efter, samt evt. mangler, og tydeligt billede af label, sendes til Kundeservice@diamondart.dk

 

Forbehold

Der tages forbehold ved trykfejl, og vi forbeholder os retten til at sende opkrævning for differencen eller annullere bestillinger, ved tilfælde af trykfejl.
 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservice@diamondart.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 

Ingen fortrydelsesret
Ved køb af eget billede/motiv
 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.

 


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage*. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer beløbet senest 7 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

*Gælder IKKE ved betaling af depositum for layout af egne billeder under Diamond Painting. De 50 kr dækker lønomkostninger i tilfælde af man ikke ønsker billedet, og tilbagebetales derfor ikke. Ved køb fratrækkes de 50 kr det totale beløb.

Ved køb med redigering, er det KUN de 50 kr der fratrækkes det totale beløb, de 100 kr dækker arbejdstiden med billedet. Hvis ikke man ønsker at købe sit billede, tilbagebetales der derfor intet.
 

 

Varen sendes til:
Diamond Art

Havrebakken 1

7323 Give
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Vurderes det, at varen har været udsat for misbrug, misvedligeholdelse eller brugt til andet end dets formål, frafalder reklamationsretten, og beløbet eller en ny varer, refunderes ikke.


 

Varen sendes til:
Diamond Art

Havrebakken 1

7323 Give
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Varen ombyttes til ny, og udgifter til returnering, refunderes, hvis der findes fejl på varen.

 

Gavekort

Som udgangspunkt gælder køb med gavekort alle varer i shoppen.

Kampagner kan IKKE købes med gavekort.

Vundne Gavekort kan IKKE bruges på tilbudsvarer og kampagner.

 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

 
Personoplysningerne registreres hos Diamond Art DK og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.diamondart.dk er Mette Andersen.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundservice@diamondart.dk 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Mette Andersen, mette@diamondart.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

www.forbrug.dk/klagemuligheder/klager-over-koeb-i-danmark/saadan-starter-du-en-klagesag/
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 22.04.2019

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular: https://sw26965.smartweb-static.com/upload_dir/docs/fortrydelsesformular/fortrydelsesformular-1.docx

 

free counter